نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پشت کردن کریستین رومه رو به لیگ قهرمانان اروپا

پشت کردن کریستین رومه رو به لیگ قهرمانان اروپا

 

پس از حضور کریستین رومه‌رو در تست‌های پزشکی یوونتوس در روز سه‌شنبه گذشته و در میان سکوت خبری بانوی‌پیر، باشگاه جنوا در اطلاعیه‌ای از بازگشت مدافع آرژانتینی‌اش به این تیم و پیوستن او به اردوی آماده‌سازی بازیکنان این تیم در منطقه کوهستانی Neustift در اتریش خبر داد و يوونتوس نيز در اطلاعيه‌اي مبلغ و مدت قرارداد اين بازيكن را اعلام كرد.

 

رومه‌روی 21 ساله نیز با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام با تأیید خبر بازگشت دوباره‌اش به جمع «روسوبلو» نوشت:

 

حالا تمام تمرکز من تنها معطوف به جنوا خواهد بود و امیدوارم فصل خوبی را با تمرین و تلاش در کنار این تیم آغاز کنم. زنده‌باد جنوا!

 

در عين حال باشگاه يوونتوس روز جمعه دوازدهم ژوئن در اطلاعيه‌اي، قرارداد كريستين رومه‌رو را 5 ساله و به ارزش 26 ميليون يورو اعلام كرد. این در حالی است که او سال گذشته با قراردادی بسیار ارزان‌تر (1.65 میلیونی) از باشگاه اتلتیکو بلگرانو آرژانتین به جنوا پیوسته بود. با این همه رومه‌و به‌صورت يكساله و تا ژوئن 2020، در جنوا ماندنی خواهد شد؛ هرچند گریفین‌ها باید مبلغ بیشتری را در ازای حضور مجدد بازیکن فصل گذشته‌شان بپردازند.

 

 

در عین حال جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار Sky Sport در جستجو برای دلیل تأخیر ایجاد شده در وضعیت این مدافع، به نتایج جالبی دست یافته است:

 

با قطعی شدن حضور رومه‌رو به یوونتوس، باشگاه جنوا باید مبلغی در حدود 2.5 میلیون یورو از قرارداد او با یوونتوس را طبق قراردادهای بین‌المللی به باشگاه سابق او (اتلتیکو بلگرانو) پرداخت کند. همچنین مشکلاتی در خصوص مسائل مرتبط با اقامت و گذرنامه رومه‌رو وجود دارد که برای حل شدن به چند ماه زمان نیاز دارد. اخبار غیر رسمی همچنین از پیشنهاد مالی جنوا برای بازگشت قرضی این بازیکن به یووه با مبلغ 2 میلیون یورو به صورت ثابت به همراه 2.5 میلیون به عنوان پاداش در طول فصل (جمعاً 4.5 میلیون) خبر داده‌اند؛ درخواستی که یوونتوس آن را نپذیرفته اما به دلیل ترافیک کاری به این بازیکن رضایت داده که به اردوی جنوا در اتریش بپیوندد تا در اسرع زمان توافقات مالی میان دو باشگاه صورت پذیرد.

 

بازگشت این مدافع آرژانتینی به جنوا در حالی صورت پذیرت که او از طرف باشگاه آتالانتا نیز به صورت رسمی پیشنهاد داشت اما رومه‌رو در نهایت حضور در سری A را به بازی در این رقابت‌ها به اضافه لیگ قهرمانان اروپا ترجیح داد. هرچند این تصمیم او با در نظر گرفتن رابطه خوب دو باشگاه یوونتوس و جنوا و عدم تمایل برای قرار گرفتن در ترکیب تیمی که یکی از رقبای سرسخت یووه در ایتالیا به حساب می‌آید، از سوی برخی منابع خبری عنوان شده است.

 

گفتنی است عملکرد رضایت‌بخش کریستین رومه‌رو در ترکیب جنوا در رقابت‌های فصل گذشته سری A باعث شد تا او در 27 بازی‌ این تیم به صورت ثابت حضور یابد و علی‌رغم سن نه‌چندان زیادش تأثیر فراوانی در هفته‌های پایانی این رقابت‌ها و ماندن جنوا در سری A داشته باشد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: